Te koop: kavel 38A De Boezem
Kavel 38A gelegen op de hoek van de Meenlandweg en de Verlaatweg op bedrijvenpark De Boezem in Pijnacker is te koop. De verkoop verloopt via een openbare selectieprocedure. Meer over deze bedrijfskavel en de procedure leest u op deze pagina.
Kenmerken bedrijfskavel
- Oppervlakte: circa 3.190 m2
- Kadastraal bekend: gemeente Pijnacker sectie B nummer 8828
Openbare selectieprocedure
Het doel van de verkoop is om een ondernemer te vinden die de bedrijfskavel koopt en voor eigen rekening en risico ontwikkelt en gebruikt. Alle geïnteresseerde ondernemers kunnen meedoen aan de selectieprocedure. De inschrijfperiode voor deze selectie loopt woensdag 4 december 2024, 12.00 uur. In onderstaande leidraad is de selectieprocedure beschreven.
Alle bijlagen behorende bij de selectieprocedure:
- Bijlage 1: Factsheet kavel
- Bijlage 2A: Voorbeeld Inschrijfformulier A*
- Bijlage 2b: Inschrijfformulier B
- Bijlage 3: Leidraad Q-team
- Bijlage 4: Milieukundig bodemonderzoek**
- Bijlage 5: Bomenlijst bedrijventerreinen Pijnacker-Nootdorp
- Bijlage 6: Uitgiftetekening
- Bijlage 7: Reserveringsovereenkomst (Gewijzigd)
- Bijlage 7A: Bijlage Reserveringsovereenkomst (tekening)
- Bijlage 7B: Brief Stedin Netcongestie
- Bijlage 8: Koopovereenkomst (Gewijzigd)
- Bijlage 9: Algemene verkoopvoorwaarden Onroerende Zaken gemeente Pijnacker-Nootdorp 2013
In te dienen documenten door gegadigde na selectie:
- Bijlage 10a: Bibob vragenformulier A Gegevens betrokken (rechts)persoon
- Bijlage 10b: Bibob vragenformulier B Vastgoed en/of Grondtransacties
* Let op dit: Vul dit voorbeeld inschrijfformulier niet in. Inschrijfformulier A dient via het webformulier op de gemeentelijke website te worden ingediend.
**Dit document is niet digitaal toegankelijk. Ondervindt u hierdoor problemen, neem dan contact op via info@pijnacker-nootdorp.nl.
Via deze pagina kunt u zich sinds maandag 30 september 2024, 12.00 uur inschrijven. De inschrijving is open tot woensdag 4 december 2024, 12.00 uur. U kunt zich alleen inschrijven als u de eindgebruiker van de kavel wordt.
Lees de selectieleidraad zorgvuldig door. Hierin staat alle beschikbare informatie over de kavel en wat er van u wordt verwacht voor de inschrijving. U dient twee inschrijfformulieren in te vullen. Voor inschrijfformulier A moet u inloggen met E-herkenning. Na het inloggen moet u in het formulier aanvullende bedrijfsgegevens invullen, een aantal vragen beantwoorden en verschillende documenten uploaden, waaronder ook inschrijfformulier B.
Door ondertekening van de inschrijfformulieren verklaart u dat u alle gegevens volledig en naar waarheid heeft ingevuld en dat ook de aangehechte bijlagen de werkelijkheid weergeven.
Daarnaast verklaart u door ondertekening van de inschrijfformulieren akkoord te gaan met alle procedures en voorwaarden zoals opgenomen in de selectieleidraad met alle bijbehorende bijlagen, waaronder nadrukkelijk de reserveringsovereenkomst, de koopovereenkomst en de integriteitsscreening die op grond van de wet Bibob plaats zal vinden. Tevens verklaart u dat u namens inschrijver bevoegd bent tot ondertekening van de inschrijfformulieren Bibob A en Bibob B.
Indien de verklaringen en gegevens niet volledig en naar waarheid worden ingediend leidt dit tot uitsluiting van de selectieprocedure.
De verkoop vindt plaats via een openbare selectieprocedure. Iedere ondernemer krijgt de gelegenheid om zich in te schrijven. De inschrijvingen worden beoordeeld aan de hand van vastgestelde criteria zoals vermeld in de selectieleidraad. De kavel wordt gegund aan de inschrijver met de beste beoordeling.
Eind december 2024 wordt de geselecteerde partij voor de kavel bekend gemaakt.
- Inschrijfformulier B;
- Uittreksel Kamer van Koophandel;
- Kopie geldig identiteitsbewijs (voorzijde en achterzijde) van de tekeningsbevoegde persoon/personen;
- Uittreksel KvK, niet ouder dan 4 weken. Uit dit uittreksel dient te blijken wie de ondertekeningsbevoegde persoon is;
- Accountantsverklaring(en);
- BENG-Berekening;
- Verkavelingsstudie (optioneel);
- Arbeidsvoorwaarden inzake mobiliteit.
Let op:
- Verzamel de gevraagde gegevens en documenten voordat u de inschrijving start;
- Lever de documenten aan in PDF;
- De maximale bestandsgrootte per document is 5 MB;
- Tijdens het inschrijven kunt u niet tussentijds opslaan;
- Uw sessie verloopt als u te lang inactief bent.
Vagen over de kavel(verkoop), de inschrijving, de selectieprocedure, de reserverings- of koopovereenkomst konden tot vrijdag 8 november 2024, 12.00 uur gesteld worden. Deze vragen en antwoorden zijn opgenomen in de nota van inlichtingen.