Doe mee aan het onderzoek naar de gemeentelijke dienstverlening
De gemeente Pijnacker-Nootdorp wil graag weten hoe tevreden u bent over onze dienstverlening. Daarom houden we een onderzoek onder onze inwoners: het klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Doet u ook mee? Met behulp van uw antwoorden kunnen we onze dienstverlening verbeteren.
Als u de vragenlijst al op een andere manier heeft ingevuld (bijv. via een uitnodiging die u per post of e-mail heeft ontvangen), hoeft u dat niet nog een keer te doen.
De digitale vragenlijst
De vragenlijst kunt u invullen tot en met 22 december 2024 via naarvragenlijst.nl/ktopijnackernootdorp.
Onafhankelijk onderzoek
Het onderzoek wordt uitgevoerd door het onafhankelijke onderzoeksbureau Flycatcher uit Maastricht. Al uw gegevens worden versleuteld verstuurd, vertrouwelijk behandeld en uw antwoorden worden anoniem verwerkt.
Hulp nodig of meer weten?
Heeft u bij het invullen (technische) problemen, stuur dan een e-mail naar de helpdesk van Flycatcher: helpdesk@flycatcher.nl of tijdens kantooruren bellen naar 043 – 326 2992.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Meer nieuws
-
Gemeenteraad stemt niet in met komst asielopvang en bouw flexwoningen3 december 2024, 21:44
-
Het effect van strooizout2 december 2024, 14:48
-
Drukte verwacht rond ID-kaarten en paspoorten2 december 2024, 14:44
-
Subsidieregeling isolatie nu ook voor energielabel B en C inzetbaar28 november 2024, 15:35
-
Begroting 2025 in een oogopslag27 november 2024, 14:19
-
Gladheidbestrijding mandelige gebieden25 november 2024, 13:59
-
Planning mobiele milieustraat in december25 november 2024, 13:54
-
Uitgangspunten gladheidbestrijding21 november 2024, 14:25
-
Stem vóór 24 november voor de Vrijwilligersprijs 2024!18 november 2024, 12:48
-
Vernieuwen speelplekken18 november 2024, 12:42