Huisregels
Als gemeente zijn we onze inwoners graag van dienst. Dat kan zijn via internet, de telefoon of een bezoek aan onze balie. Om het verblijf in het gemeentekantoor zo aangenaam mogelijk te maken voor onze klanten én onze medewerkers, zijn huisregels opgesteld.
Wat we van u verwachten
Heeft u een vraag? Hoe beter u zich voorbereidt, hoe sneller we u kunnen helpen.
Maak altijd een afspraak; dit kan via de website of per telefoon.
Respect voor elkaar;
dicrimineren, schelden en schreeuwen kan echt niet.
Gepast gedrag;
agressie, geweld, intimidatie, bedreiging of vernieling wordt niet geaccepteerd.
Geen alcohol, drugs of roken in het gemeentekantoor.
Geen gevaarlijke voorwerpen zoals slag-, steek- en/of vuurwapens bij u hebben.
Geleidehonden zijn welkom. Andere (huis)dieren blijven buiten.
Wat u van ons mag verwachten
Wij zijn klantgericht en staan u deskundig, vriendelijk en met respect te woord.
Onze informatie is vindbaar en actueel. Onduidelijke informatie? Laat het ons weten.
Wij respecteren uw privacy; uw persoonlijke informatie blijft ‘onder ons’.
Wij handelen uw afspraak netjes en op tijd af. U mag ons daaraan houden.
Uw verbetertips nemen we serieus.
U mag geen video-opnames maken.
U mag wel geluidsopnames maken van een gesprek, behalve als het gaat om een bemiddelingsgesprek.
Onze spelregels bij het maken van geluidsopnames zijn:
- U laat ons van te voren weten dat u een geluidsopname wilt maken;
- U geeft ons een kopie van de opname;
- U knipt of plakt niet in de geluidsopname, tenzij wij u daarvoor toestemming hebben gegeven;
- U geeft de geluidsopnamen zonder onze toestemming niet aan andere mensen en maakt de geluidsopnamen ook niet openbaar.