Terug naar het overzicht
Hulp bij het digitaal regelen van overheidszaken
9 maart 2021,
09:18
Deel via:
Er zijn tegenwoordig steeds meer dingen van de overheid die je zelf online moet regelen. Het aanvragen van een AOW-uitkering, het regelen van zorg of het verlengen van je rijbewijs. Het is fijn als iemand u hierbij op weg helpt.
Iedere vrijdagochtend
U kunt vanaf 5 maart terecht bij het Informatiepunt Digitale Overheid in Pijnacker. Tijdens het telefonisch spreekuur op vrijdagochtend kunt u uw vragen stellen.
Medewerkers van Bibliotheek Oostland helpen u met vragen over bijvoorbeeld:
- DigiD
- het uitstellen van belastingaangifte
- het vinden van hulp bij u in de buurt
- een verkeersboete betalen in termijnen
- gratis computercursussen
Telefonisch spreekuur
Wilt u weten wat het Informatiepunt Digitale Overheid voor u kan betekenen? Bel dan op vrijdag tussen 10.00 – 14.00 uur naar 015 – 369 44 30.
Meer nieuws
-
Koninklijke onderscheiding voor Peter de Jong20 november 2024, 21:20
-
Economische Conferentie een groot succes!19 november 2024, 12:05
-
Stem vóór 24 november voor de Vrijwilligersprijs 2024!18 november 2024, 12:48
-
Uitgangspunten gladheidbestrijding18 november 2024, 12:46
-
Vernieuwen speelplekken18 november 2024, 12:42
-
Kappen en snoeien van bomen18 november 2024, 12:42
-
Subsidie voor viering 80 jaar vrijheid15 november 2024, 09:55
-
Eindresultaat NK Tegelwippen14 november 2024, 10:46
-
Week van de ondernemer13 november 2024, 11:23
-
Nieuwe belastingdeurwaarder Pijnacker-Nootdorp11 november 2024, 16:04